Vă informăm care sunt principalele reguli pe care trebuie să le respecte un pacient ce se adresează Policlinicii și Spitalului Providența pentru servicii medicale. Termenii şi condiţiile de accesare sunt regulile minimale, care se completează cu prevederile legislației în vigoare.
▪ Serviciile medicale pot fi accesate de către pacienți, de regulă, de luni până vineri, în intervalul orar 7.00 - 21.00, excepție făcând zilele libere și unele sărbători religioase.
▪ Accesarea serviciilor medicale se efectuează pe bază de programare telefonică efectuată la numerele de telefon (Spital: 0232 241 271 sau 0730 230 030, respectiv Policlinică: 0232 215 940 și 0729 292 897, conform programului de lucru precum și prin programare online prin intermediul site-ului și a adresei de e-mailprogramari.spital@providentamedical.roși programari.policlinica@providentamedical.ro.
▪ Pentru urgențe medicale (urgență așa cum este definită din punct de vedere medical – stare medicală sau chirurgicală, a cărei debut este brusc, și care se manifestă prin simptome de o severitate suficientă) vă recomandăm să vă adresați celei mai apropiate unități medicale cu profil de urgență sau să sunați la 112. Providența nu este autorizata ca Unitate de Primiri Urgențe, așa cum este definită de lege.
▪ Pacienții CAS vor avea acces la servicii medicale decontate de CAS doar dovedind calitatea de asigurat, prin prezentarea urmatoarelor documente: cardul de asigurat CAS; biletul de trimitere emis în condițiile CAS, și cartea de identitate. Dacă pacientul este copil, va fi necesar pentru înregistrare biletul de trimitere și copie certificat naștere.
▪ Accesul la servicii medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale, se poate face numai personal, dupa identificarea pacientului, identificare care se poate face numai pe baza unui act de identitate/ pașaport cu poză. Pentru eliberarea rezultatelor către o altă persoană decât pacientul, vor fi necesare prezentarea de documente suplimentare. În cazul pacienților fără discernământ, informațiile vor fi prezentate aparținătorilor / reprezentanților legali. Fiecare pacient / aparținător are obligația de a solicita informații suplimentare la receptie.
6. Accesul la serviciile medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale a unui pacient minor, se pot face numai dupa identificarea pacientului și a aparținătorului care însoțește minorul, cu prezentarea unor documente, conform procedurii comunicate.
▪ Scopul acestui site este oferirea de informații despre serviciile medicale oferite de centrul medical Providența, care vine, și prin acest mijloc, în întâmpinarea pacienților cu articole și informații medicale.
▪ Articolele și informațiile medicale publicate pe site sunt gândite și redactate de medicii care fac parte din echipa Providența, pentru a veni în sprijinul pacienților cu informații științifice și de specialitate medicală. Se are în vedere familiarizarea pacienților cu termeni medicali, explicarea diferitelor noțiuni de specialitate, oferirea unor sfaturi avizate pentru anumite afecțiuni, astfel încât actul medical să fie cât mai eficient.