Servicii oferite de Spitalul Providența, în cabinet sau la distanță

Ne aflăm la aproape 2 luni de când România, alături de multe alte state, se regăsește într-o perioadă cu multe restricții ce aduc implicații pe mai multe planuri: social, familiar, economic sau psihologic. Mai urmează o altă perioadă de incertitudine, după care vom afla cu toții cum va fi viața noastră după perioada de urgență.

Ne adaptăm condițiile de lucru

În tot acest timp, Spitalul Providența este alături de pacienții ce au nevoie de servicii medicale, în cele mai bune condiții atât în cabinet, cât și la distanță, prin apel telefonic sau email. Echipa de medici specialiști condusă de medicul epidemiolog a luat o serie de măsuri pentru o siguranță pacienților și a angajaților:

  • Triaj epidemiologic în cortul special amenajat din curtea spitalului;
  • Circuite particulare pentru pacienți și angajați în contextul epidemiologic actual cu reorganizarea cabinetelor pentru a respecta noile norme de igienă și siguranță;
  • Oferim protecție prin echipament adecvat pentru angajații noștri;
  • Protocol  special de primite a pacienților în cadrul spitalului cu respectarea normelor de igienă;
  • Dezinfecția periodică și corespunzătoare a spațiilor de lucru din cadrul spitalului;
  • Obligativitatea pacienților de a se prezenta cu mască de protecție la spital și de a o purta pe parcursul întregului episod medical pentru care se prezintă în spital;
  • Accesul pacienților se va face în recepție,  în interiorul spitalului doar câte o persoană, după realizarea triajul epidemiologic, urmând conducerea acestuia direct către cabinetul de consultație / recoltare;

Sănătatea este un dar care trebuie păstrat, iar pentru aceasta este nevoie de acordăm o atenție specială sănătății mintale și spirituale, pentru a ajuta organismul să lupte împotriva bolilor. Iar medicii noștri fac tot ce le stă în putință să vină în întâmpinarea pacienților: contactarea și oferirea de consulatii pentru pacienții cronici, oferirea unor scheme de tratament personalizat pentru pacienții acuți, redirecționarea cazurilor către specialități complementare, identificarea pacienților cu nevoie sociale sau consiliere psihologică.

Servicii oferite în contextul stării de urgență

Folosim toate mijloacele avute la îndemână pentru a fi alături de pacienți. De aceea, începând cu 27 aprilie, am deschis punctul de recoltare de la spital dar și serviciul de radiologie medicală, ambele în condiții de siguranță, respectând normele privind protecția împotriva răspândirii noului virus. Puteți efectua programări pentru:

  1. Laboratorul propriu de analize medicale:
  • Puncte de recoltare:
  • Ambulatoriul de specialitate al Spitalului Providenţa, Situat pe Şoseaua Nicolina, nr. 115 (lângă Centrul de Conferinţe AGORA), Iași, Program recoltare: Luni-Vineri: 07:00 - 10:30
  • Policlinica Providența, Situată pe b-dul Ştefan cel Mare, nr. 10, pe esplanada de la Cub, lângă Mitropolie, Iași. Program recoltare: Luni-Vineri: 07:00 - 09:30

 

  1. Serviciile de radiologie medicală
  • Ambulatoriul de specialitate al Spitalului Providenţa, Situat pe Şoseaua Nicolina, nr. 115 (lângă Centrul de Conferinţe AGORA), Iași.

În cadrul Spitalului şi Policlinicii Providența pacienții pot beneficia de radiografii digitale ale:

  • toracelui
  • articulațiilor și membrelor
  • coloanei vertebrale
  • craniului (sinusuri, șa turceasca, incidențe speciale)

 

Consultații în cabinetului medicului sau la distanță

Prin consultații telefonice sau prin email, pacienții pot beneficia de sfaturi avizate, personalizate, în siguranța și confortul căminului, având în continuare acces la servicii medicale de la distanță. Această variantă am ales-o pentru a vă ajuta să respectați recomandările autorităților, în perioada stării de urgență. Numerele de telefon și programul complet al consultațiilor îl puteți găsi aici https://providentamedical.ro/telemedicina-la-spitalul-providenta

Totodată, oferim consultați fizice, în cabinetul medicului, în funcție de gravitatea cazului și doar în urma unei anamneze complete făcute de medic împreună cu pacientul sau însoțitorul acestuia. De asemenea, în funcție de noile îndrumări legislative stabilite de autorități după data de 15 mai, vom efectua internări pentru care vă puteți programa în call center.

Pentru informații și programări vă rugăm să ne contactați: Spitalul „Providența”  - 0232 241 271 / 0730 230 030 / 0786 261 263 (consilier medical).