Începând cu data de 25 iulie, Spitalul „Providența” a îmbinat grija pentru propria sănătate cu grija pentru celălalt, pregătindu-le persoanelor active pe pagina de Facebook a unității medicale o campanie cu premii. Modalitatea de desfăşurare a concursului a fost una inedită, participanţii având posibilitatea să câştige un premiu pentru cineva apropiat, nu pentru ei înşişi. „În prima săptămână ne-am îndreptat atenţia asupra mamelor pentru care am oferit ca premiu o Mamografie 2D, în următoarele două săptămâni prietenii şi prietenele au fost în centrul atenţiei pentru care am oferit ca premii două pachete de prevenţie – Pachet Bărbaţi 18-50 de ani şi Pachet Femei 18-50 de ani. În ultima săptămână de concurs gândurile de preţuire s-au îndreptat către bunicile noastre, categoria de vârstă cu riscul cel mai mare pentru instalarea osteoporozei, oferind ca premiu un Test DXA care ajută la stabilirea diagnosticului”, a menționat Roxana Pașalău, referent Marketing în cadrul Spitalului „Providența”.
Așadar, participanții la concurs au răspuns la întrebarea campaniei „Tu la cine ţii cel mai mult? Tu ce ai face pentru ea/el?” și câștigătorii au avut ocazia să ofere premiile unei persoane dragi. „Am fost emoționată, pentru că noi venim din vremuri în care am fost nevoiți să dăm, mai mult decât să primim. Acest gest al Spitalului „Providența” este unul foarte frumos, sunt încântată că ați ajuns aici și că bucurați lumea, mai ales în timpurile acestea, când suntem atât de împrăștiați în toată lumea și nu ne mai găsim locul”, a declarat doamna Camelia, câștigătoare a concursului cu tema „Cel mai bun prieten. Tu ce ai face pentru el?” și care a ales să ofere Pachetul pentru Bărbați soțului ei. „Mie mi-a fost drag să particip la campania dumneavoastră, sunt foarte activă, de obicei, în mediul online. Mi-a fost puțin greu să decid cui să ofer acest premiu, pentru că printre prietenele mele bune se numără și mama și cumnata și vecinele, dar l-am dăruit cui mi-a spus inima că ar avea mai mare nevoie și ar putea beneficia de cele incluse”, a explicat doamna Dorina, câștigătoare a concursului cu tema „Cea mai bună prietenă. Tu ce ai face pentru ea?”.
Iar beneficiarii serviciilor au primit darul cu uimire și recunoștință. „Pe mine m-a surprins prietena mea atunci când a ales să îmi ofere acest cadou, pentru că avea multe persoane dragi în jurul ei pe care ar fi putut să le aleagă. A fost o surpriză foarte frumoasă, atât din partea ei, cât și a dumneavoastră. Faptul că medicii din acest spital sunt dispuși să participe la astfel de proiecte și să ofere gratuit un pachet de servicii medicale este iarăși suprinzător, pentru că, în ziua de astăzi, totul se plătește”, a precizat doamna Nicoleta, beneficiar al Pachetului de investigaţii Femei.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat de echipa de la September Media, firma de comunicare care a sprijinit unitatea medicală în iniţierea şi implementarea acestui proiect. „Campania „Tu la cine ţii cel mai mult? Tu ce ai face pentru ea/el?” are la bază nevoia de dragoste şi atenţie împărtăşită de majoritatea dintre noi. Avem în jurul nostru persoane dragi, însă, fiind prinşi în rutina vieţii cu multe sarcini şi solicitări, uităm uneori să le arătăm preţuirea noastră. Concursul a oferit posibilitatea participanţilor să conştientizeze acţiunile pe care le-ar face pentru cei dragi, iar în final să îşi arate grija faţă de aceştia prin oferirea unor premii menite să monitorizeze starea lor de sănătate”, a adăugat Roxana Pașalău, referent Marketing în cadrul Spitalului „Providența”. Premiile oferite pe parcursul celor patru săptămâni sunt în valoare de aproximativ 1.000 de lei.
Detalii despre premii găsiţi aici
Mamografia digitală http://bit.ly/2wCoVSA
Testul DXA http://bit.ly/2iCQm93
Pachet Bărbaţi http://bit.ly/2wVLLV5
Pachet Femei http://bit.ly/2wVLLV5